Úvod > Festivaly > Riešenie problémov a reklamácií metódou GLOBAL 8D

Riešenie problémov a reklamácií metódou GLOBAL 8D

Dalšie akcie v kategórií

Dátum:
13.3. - 13.3.2019
Čas konania:
Názov:
Riešenie problémov a reklamácií metódou GLOBAL 8D
Miesto:
Hurbanovo námestie 19/45, 97201, Bojnice
Usporiadateľ
CeMS, s.r.o.
Popis akcie:
Poskytnúť efektívnu metodiku riešenia problémov Global 8D (8 DO disciplín), štandardizovanú v reťazci dodávateľov automobilového priemyslu (v zmysle ISO/TS 16949), ktorá je aplikovateľná aj v rôznych oblastiach výroby ako aj pri poskytovaní služieb. Účastníci sa oboznámia s detailným postupom aplikácie G 8D v praxi, naučia sa správne kvantifikovať, analyzovať príčiny, rozlišovať symptómy a dôsledky, implementovať opatrenia, ktoré zabránia opakovaniu rovnakých problémov. Počas riešenia modelového príkladu si aj prakticky skúsia tímové roly.Vysvetlenie účelu 8D, formátu Global 8D reportu, pojmov a skratiek, riešenie konkrétnych modelových príkladov – workshop účastníkov kurzuD0 – Analýza symptómov, posúdenie potreby G 8D procesu, definícia a validácia okamžitých protiopatrení (Emergency Response Action)D1 – Založenie tímu – štruktúra, postupy a úlohy členovD2 – Popis a identifikácia problému – formulácia čo je / nie je problém (is – is not), použitie Problem solving worksheet formuláruD3 – Návrh a realizácia dočasných opatrení (Interim Containment Action) za účelom izolovania dôsledkov problému a ochránenia zákazníkaD4 – Určenie kľúčových príčin a koreňa problému (root-cause), určenie bodu úniku (escape point) kde mal byť detekovaný problémD5 – Výber a verifikácia trvalých nápravných opatrení – pre odstránenie koreňa problému, vysvetlenie použitia Decision Making Worksheet-uD6 – Implementácia a validácia trvalých nápravných opatreníD7 – Prevencia opakovaného výskytu rovnakého problému na podobných procesoch (revízia FMEA, audit procesu), zlepšenie systému kvalityD8 – Poďakovanie jednotlivcom a celému tímu za dosiahnuté výsledky180.00 EUR
Mám záujem